Marketing Tools Search Engines Market Places Social Media Display Ads Email Marketing Content Marketing Remarketing
Αύξηση πωλήσεων
Ταχύτητα επιστροφής της διαφημιστικής δαπάνης. Επίτευξη υψηλού δείκτη R.O.I (Return on Investment)
Επαναληπτικές πωλήσεις σε υπάρχοντες πελάτες
Αύξηση της μέσης αξίας παραγγελίας
Ενίσχυση των χαρακτηριστικών της επιχείρησης και των προϊόντων της
Αύξηση αναγνωρισιμότητας (brand awareness)
Ανάπτυξη δεσμών με καταναλωτές
Δημιουργία ή ενίσχυση της θετικής φήμης της επιχείρησης σας
  • Search Engines: Google AdWords, S.E.O κλπ
  • Market Places: Διαδικτυακοί τόποι πραγματοποίησης αγορών και σύγκρισης τιμών (όπως eBay, skroutz, best price κλπ)
  • Social Media: Οργανικές και πληρωμένες εμφανίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Google+, Twitter κλπ)
  • Display Ads: Διαφήμιση μέσω δικτύων όπως Google Display Network ή απευθείας αγορά διαφημιστικού χώρου σε διεθνή ή εγχώρια portals (banners, text links κλπ)
  • E-mail marketing: Αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων αλληλογραφίας σε υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες
  • Content marketing: Δημιουργία και προώθηση περιεχομένων σε μορφή κειμένου ή εικόνας
  • Remarketing: Remarketing: Επαναληπτική στόχευση χρηστών όταν αυτοί πραγματοποιούν αναζητήσεις (RLSA) ή περιηγούνται στο διαδίκτυο (Google Display Network)
Κοινοποίηση σε: