Η μεθοδολογία

Η μεθοδολογία μας στηρίζεται στην κοινή χρήση τριών στρατηγικών του σύγχρονου Digital Marketing και συγκεκριμένα του Performance Marketing, του Inbound Marketing και του Content Marketing.
To Performance Marketing αφορά τις μορφές διαδραστικής διαφήμισης, στις οποίες ο διαφημιζόμενος πληρώνει για το «αποτέλεσμα». Συγκεκριμένα ο διαφημιζόμενος μπορεί να πληρώσει για να «αγοράσει» ολοκληρωμένες δράσεις, όπως: clicks στο site του, προβολή ενός video, like σε μία facebook page ή ακόμα και πωλήσεις ή άλλης μορφής leads.
Με τον όρο Inbound Marketing χαρακτηρίζουμε κάποιους τρόπους προβολής όπως newsletters, blogs, SEO, Social Media Marketing, που έχουν ως στόχο ο διαφημιζόμενος να κερδίσει την προσοχή των καταναλωτών.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από τη δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου, το οποίο απαντά στις ανάγκες και τις πιθανές απορίες του καταναλωτή.
H δημιουργία και η διάδοση ποιοτικού και πρωτότυπου περιεχομένου, με στόχο την μετατροπή των υποψηφίων πελατών σε πελάτες (και των πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες), είναι επί της ουσίας αυτό το οποίο ορίζουμε ως Content Marketing.
Η μεθοδολογία μας

H στρατηγική

Η στρατηγική μας βασίζεται σε 5 βασικούς άξονες:

  1. Δημιουργία περιεχομένου – Δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου, που απαντάει σε βασικές ερωτήσεις και ανάγκες των πελατών μας
  2. Lifecycle Marketing - Ανάλογα με το επίπεδο που βρίσκεται στην αγοραστική διαδικασία ο κάθε χρήστης, αξιοποιούμε τις κατάλληλες ενέργειες marketing, προκειμένου να τον προσεγγίσουμε
  3. Προσωποποίηση – Όσα περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες έχουμε για τα leads μας, τόσο καλύτερα μπορούμε να προσωποποιήσουμε τα μηνύματά μας
  4. Πολυκαναλική επικοινωνία – Στόχος πάντα είναι να προσεγγίσουμε τους χρήστες στο κανάλι που θέλουν οι ίδιοι να αλληλοεπιδράσουν με το προϊόν
  5. Ενσωμάτωση εργαλείων – Αξιοποίηση εργαλείων analytics & reports, με στόχο τη διαρκή βελτιστοποίηση των ενεργειών και των αποτελεσμάτων μας
Η στρατηγική μας
Κοινοποίηση σε: