
Δράση «e-λιανικό» -ΕΣΠΑ 2014-2020
Η δράση «e-λιανικό» έχει σαν στόχο την επιχορήγηση μεσαίων, μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η ομάδα συνεργατών της BigBangπαρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες σε όλο το φάσμα από την αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα έως και την ολοκλήρωση της υλοποίησης του έργου.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΝΤΑΞΗΣ
Οι επιχειρήσεις θα πρέπει μεταξύ άλλων, να ικανοποιούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
• Να έχουν κύρια δραστηριότητα το λιανεμπόριο (ΚΑΔ 47 και αναλυτικοί αυτού με εξαίρεση τους τομείς αλιείας, εμπορίας καπνού και προϊόντων καπνού)
• Υφιστάμενες με ημερομηνία απόκτησης του ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΔ έως 30/9/2019
• Νεοσύστατες με ημερομηνία απόκτησης του ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΔ από 1/10/2019 έως 7/11/2020
• Να διατηρούν φυσικό κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών, δηλαδή εμπορικό χώρο που υποδέχεται και εξυπηρετεί πελάτες
• Να έχει ανασταλεί η λειτουργία τους για τουλάχιστον μία ημέρα, στο διάστημα από 18 Μαρτίου 2020 και μετά
• Να έχει υλοποιήσει το έργο σχεδιασμού ή αναβάθμισης ηλεκτρονικού καταστήματος κατά την περίοδο από 18/3/2020 έως και πριν την επιβολή της αίτησης.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Λειτουργία σε δύο γλώσσες
Συμβατό με όλες τις συσκευές περιήγησης (MobileResponsive)
Να συνοδεύεται από λογισμικά παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών
Να διασφαλίζει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες σε άτομα με ειδικές ανάγκες
ΤΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ
• Eξυπηρετητές/διακομιστές (server) για τη φιλοξενία εφαρμογών – λογισμικού απαιτούμενου για την δημιουργία/ αναβάθμιση και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη κλπ.) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα. Επιτρέπεται και η απόκτηση με τη μορφή του Infrastructureas a Service (IAAS).
• Ηλεκτρονικοί υπολογιστές (Desktop/Laptop)
• Άλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με την δημιουργία/αναβάθμιση και την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. εξοπλισμός δικτύου, barcodereaders, εκτυπωτές κλπ.)
• Υπηρεσίες σχεδιασμού, ανάπτυξης/ αναβάθμισης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop συμπεριλαμβανομένων των λογισμικών παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών και υπηρεσιών φιλοξενίας (hosting, collocation κλπ.)
• Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας
ΥΠΟΒΟΛΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΝΤΑΞΗ – ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ
Για τη χρηματοδότηση από την συγκεκριμένη Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:
• Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr
• Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμισητου ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης
• Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (πχηλεκτρονική διεύθυνση)
• Φωτογραφίες του Φυσικού Καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και
χωροθέτησης αυτού
Η αξιολόγηση και έγκριση της επιχορήγησης των αιτήσεων χρηματοδότησης θα είναι
άμεση.
Ως βασικό κριτήριο αξιολόγησης των Υφιστάμενων επιχειρήσεων ορίζεται η μείωση του
Κύκλου Εργασιών 4ου τριμήνου 2020 σε σχέση με τον αντίστοιχο Κύκλο Εργασιών 4ου
τρίμηνου έτους 2019. Η μείωση πρέπει σε ποσοστό να είναι μεγαλύτερη ή ίση του 20%. Το
κριτήριο δεν θα εφαρμοστεί στις Νεοσύστατες επιχειρήσεις.
Οι επιλέξιμες επιχειρήσεις ελέγχονται ως προς την πληρότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών και τις προϋποθέσεις συμμετοχής και εντάσσονται στην Δράση.
Στην συνέχεια, καταβάλλεται σε αυτές ποσό επιχορήγησης, σύμφωνα με τα παραστατικά
τιμολόγησης και εξόφλησης δαπανών που υποβλήθηκαν, με ανώτατο όριο τα 5.000,00€.
Τέλος, διενεργείται πλήρης διοικητικός έλεγχος ορθότητας και υλοποίησης Φυσικού και
Οικονομικού Αντικειμένου κάθε αίτησης για την οποία έχει καταβληθεί ποσό επιχορήγησης.
Οι λεπτομέρειες εφαρμογής των ανωτέρω διαδικασιών θα καθορισθούν στην Αναλυτική
Πρόσκληση της Δράσης.
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Οι υπηρεσίες που παρέχονται από το δίκτυο των συνεργατών μας, σε σχέση με την συγκεκριμένη δράση είναι οι ακόλουθες:
• Έλεγχος προϋποθέσεων ένταξης
• Κατάρτιση πλάνου ενεργειών και προϋπολογισμού
• Υλοποίηση έργου αναφορικά με τον σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος
• Έλεγχος ορθής υλοποίησης του συνόλου των ενεργειών του πλάνου
• Υποβολή αίτησης χρηματοδότησης,
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Ενταχθείτε στο πρόγραμμα μόνο στην περίπτωση που σκοπεύετε έτσι κι αλλιώς να υλοποιήσετε μία ή περισσότερες ενέργειες από αυτές που χρηματοδοτούνται από την συγκεκριμένη δράση
Χρησιμοποιείστε το ύψος του προϋπολογισμού που είναι απαραίτητο για την κάλυψη των αναγκών σας- δεν είναι αναγκαίο να εξαντλήσετε το όριο των 5.000€
Προχωρήστε στην υλοποίηση μόνο στην περίπτωση που έχετε διαθέσιμα τα χρήματα που απαιτούνται για την επένδυση.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
Μην ξεχνάτε πως για να υποβάλλεται αίτηση θα πρέπει όχι μόνο να έχετε υλοποιήσει ο έργο αλλά επιπλέον να έχετε λάβει και εξοφλήσει τα αντίστοιχα παραστατικά
Διαβάστε προσεκτικά τις προϋποθέσεις χρηματοδότησης (ΚΑΔ, ύπαρξη φυσικού καταστήματος, αναστολή λειτουργίας, μείωση κύκλου εργασιών)
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210-3800034 ή 210-3800036